مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-12اقتصادي

70 درصد کبدی کاران شهرستان اردبیل بانوان هستند


رییس هیات کبدی شهرستان اردبیل گفت: 70 درصد کبدی کاران شهرستان اردبیل بانوان هستند.

- صابر همرنگ در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: در شهرستان اردبیل حداقل 120ورزشکار ساماندهی شده داریم که 70درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل میدهند.

وی با بیان اینکه استقبال مردم اردبیل از رشته ورزشی کبدی مناسب است، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون اطلاع رسانی و تبلیغ مناسبی برای این رشته ورزشی انجام نشده و سیاست فعلی هیات کبدی شهرستان اردبیل معرفی این رشته جذاب و گروهی است.

رییس هیات کبدی شهرستان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر حدود 30 نفر داور و مربی این رشته در شهرستان فعال هستند و 4 نفر مربی آقایان و 10 نفر مربی بانوان به صورت حرفه ای فعال هستند.

همرنگ ادامه داد: 2 نفر از پسران و 4 نفر از دختران ورزشکار به اردوهای ملی و رقابتها دعوت شدند که در نوع خود کم نظیر است که نشان دهنده روند رو به رشد هیات است.

وی گفت: با توجه به عدم توجهات لازم و نبود مکان تخصصی و امکانات، در شناساندن این رشته جذاب به مردم موفق نبودهایم اما در سال 99 سیاستهای کلی هیات همگانی کردن ورزش کبدی میباشد.

رییس هیات کبدی شهرستان اردبیل با بیان اینکه مشکلات مالی و امکانات در همه هیاتهای شهرستان وجود دارد ولی بهانه ای برای کم کاری محسوب نمیشود، اظهار کرد: هیات کبدی شهرستان اردبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد کبدی کاران شهرستان اردبیل بانوان هستند

70 درصد کبدی کاران شهرستان اردبیل بانوان هستند