مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-12فرهنگي

آژیر قرمز معیشت هنرمندان به صدا درآمده است/ راهی جز تعامل نداریم


محمودرضا رحیمی نویسنده، کارگردان و عضو هیات مدیره خانه تئاتر معتقد است برای رفع مشکلات تئاتر باید هر سه قوه وارد عمل شوند چون دیگر آژیر قرمز معیشت هنرمندان به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تئاتری ها سال هاست که درگیر بدیهی ترین مطالبات خود هستند؛ نیازهایی که باید پیش از این به طور جدی از طرف مسئولان و نهادها پیگیری و به صورت قانون درمی آمد.

تا پیش از آغاز دوران کرونا، هنرمندان تئاتر با هر مشقتی که بود و با تمام بی مهری ها، ایستادگی می کردند، امروز اما شرایط توان ایستادگی آن ها را کاهش داده است.

از اوایل اسفند، پیش از آنکه محدودیت تردد مطرح شود، اهالی تئاتر در اقدامی هماهنگ، اجراهای خود را لغو کردند و دلیل آن هم، کار گروهی و رودررویی با تعداد بسیاری از مخاطبان بود.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری مشاغل، هنرمندان با پیگیری هایی که داشتند، وعده هایی مبنی بر دریافت کمک هزینه، جبران خسارت و… از سوی مسئولان دریافت کردند؛ وعده هایی که اگر نگوییم حقیقی نبوده حداقل تا امروز هیچ کدام آن ها اجرایی نشده است.

این بی مهری ها به جایی رسیده که امروز هنرمندان و به ویژه اهالی تئاتر، حمایت را کلمه ای بی معنی می دانند هر چند هنوز هم دست از مطالبه گری برنداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز معیشت هنرمندان به صدا درآمده است/ راهی جز تعامل نداریم

آژیر قرمز معیشت هنرمندان به صدا درآمده است/ راهی جز تعامل نداریم