مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 19:552020-07-12سياسي

عده ای در تلاشند تا مجلس را از مسیر درست خارج کنند


باتوجه به ایجاد هجمه های رسانه ای مخالف با مجلس که به انواع گوناگون سعی به تخریب و بزرگنمایی برخی غیرواقعیات می کنند گویی عده ای درتلاشند تا مجلس را ازمسیر درست خارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در استودیو گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: رسیدگی و حل و فصل مشکلات اقتصاد مردم گرا در جامعه و مردم نهاد کردن اقتصاد کشور از جمله اولویت‌های در دستور کار مجلس است.

او ادامه داد: در شرایط فعلی، با توجه به ایجاد هجمه‌های رسانه‌ای مخالف با مجلس که به انواع گوناگون سعی به تخریب و بزرگنمایی برخی غیر واقعیات می‌باشد گویی عده‌ای در تلاشند تا مجلس را از مسیر درست خارج کرده و این گونه بنمایند که مجلس تکیه گاه محکمی برای مردم نیست، اما حقیقت چیزی جز این است و سعی و اهتمام مجلس و نمایندگان بر این بوده و هست تا همواره مشکلات و معضلات مردم و اقتصاد مردمی را مرتفع کند و برای جامعه تکیه گاهی مطمئن باشد.

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم در سوی دیگر استودیو گفت: اصلاح ساختار بودجه یکی از موارد اولویت دار در رأس اقدامات مجلس جدید است.

او ادامه داد: از آنجا که ما باید اقتصاد و بودجه را بدون نفت تعریف کنیم باید بدانیم چه نوع اقتصاد پایداری را می‌توانیم جایگزین نمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در تلاشند تا مجلس را از مسیر درست خارج کنند

عده ای در تلاشند تا مجلس را از مسیر درست خارج کنند