مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 18:252020-07-12پزشكي

معاون وزیر بهداشت: داروهای موثر برای کرونا در ایران موجود است


معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اکنون برای درمان بیماران کرونایی داروهای موثر در کشور وجود دارد،گفت: تاکنون هیچ درمان شناخته شده‌ای برای ویروس کرونا کشف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، قاسم جان‌بابایی امشب در نشست ستاد کرونای استان بوشهر با بیان اینکه کرونا در همه جهان به اقتصاد و سلامت مردم لطمه زد، اظهار داشت: تاکنون هیچ درمان شناخته شده‌ای برای ویروس کرونا کشف نشده است.

وی، با بیان اینکه داروهای درمان بیماران کرونایی به سبب تشابه‌ای با ویروس‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد افزود: با توجه به شباهت این ویروس از لحاظ ساختمانی به ویروس هپاتیت سی، اچ آی وی و آنفلوآنزای H1N1 از داروهایی که برای درمان این ویروس‌ها استفاده می‌شود، مورد استفاده درمانی ویروس کرونا قرار می‌گیرد.

جان‌بابایی با بیان اینکه برای تحقیقات در این عرصه 40 استاد پزشکی کشور در کمیته‌ای تمام مطالعات پیشرفت پزشکی در حوزه کرونا را جمع‌آوری می‌کنند، تصریح کرد: تمام مطالعات و پیشرفت‌های پزشکی درباره کرونا جمع آوری و این سبب شده تصمیم‌گیری‌ها عجولانه نباشد و در زمان حاضر نیز تصمیم گیری‌های لازم در این خصوص گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: داروهای موثر برای کرونا در ایران موجود است

معاون وزیر بهداشت: داروهای موثر برای کرونا در ایران موجود است