مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-12سياسي

لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی با قید دو فوریت به مجلس رود


دولت با هدف ساماندهی وضعیت بازار سرمایه و با توجه به کشش تقاضای بالا در بازار سرمایه به منظور استفاده از فرصت های تأمین مالی از این بازار، با افزایش سهم شناور آزاد شرکت های وابسته به دستگاه های اجرایی در بازار سرمایه موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام برگزار شد، اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پرداخته و آنها را به تصویب رساندند.

افزایش سهم شناور آزاد شرکت های وابسته به دستگاه های اجرایی در بازار سرمایه دولت با هدف ساماندهی وضعیت بازار سرمایه و با توجه به کشش تقاضای بالا در بازار سرمایه به منظور استفاده از فرصت های تأمین مالی از این بازار، با افزایش سهم شناور آزاد شرکت های وابسته به دستگاه های اجرایی در بازار سرمایه موافقت کرد.

به موجب این تصمیم، کلیه دستگاه های اجرایی مکلفند همکاری لازم را با وزارت امور اقتصادی و دارایی در افزایش سهم شناور آزاد (حداقل به میزان 25 درصد) شرکت های تابعه اعم از شرکت های دولتی و شرکت های تابعه نهادهای عمومی و سازمان ها و صندوق های بازنشستگی، مطابق مقررات بورسی در بازار سرمایه به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی با قید دو فوریت به مجلس رود

لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی با قید دو فوریت به مجلس رود