مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-12سياسي

تاکید بر افتخارآفرینی دریانوردان بازگشته از ونزوئلا


مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: دریانوردان گشتی پتونیا بازگشته از ونزوئلا افتخار آفریدند و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون این اقدام ارزشمند شما عزیزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در پی ورود کشتی پتونیا، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خطاب به فرمانده و دریانوردان کشتی پتونیا بازگشت از ونزوئلا گفت: کاری که شما دریانوردان انجام دادید و مسیری که شما بازکردید کار بزرگی بود و جمهوری اسلامی ایران به شما و همکارانی که در این کشتی بودند افتخار می کند.

وی افزود: حرکت شما جهادی بود و انشاالله تمام کارکنان به تاسی از این خط شکنی و مسیری که در جبهه اقتصادی کشور باز کردید، بتوانند موفق باشند و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را که عنوان ملی دارد روز به روز موفق تر و سربلند تر کنند.

  مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: کاری که شما عزیزان کردید در سابقه تاریخ کشور می ماند و نام شما هم برای کشتیرانی و هم برای جمهوری اسلامی ایران با افتخار ثبت خواهد شد و جاودانه خواهد ماند.

  و با اشاره به اینکه ملاقات به دلیل کرونا میسر نشد اظهار داشت: انشاالله مشکلات کرونا مرتفع شود و بتوانیم از نزدیک همدیگر را ملاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افتخارآفرینی دریانوردان بازگشته از ونزوئلا

تاکید بر افتخارآفرینی دریانوردان بازگشته از ونزوئلا