مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-12اقتصادي

راه اندازی فروشگاه محصولات تولیدی مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند


مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند از راه اندازی هایپرمارکت محصولات تولیدی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند از راه اندازی هایپرمارکت محصولات تولیدی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند خبر داد.

کمال رضایی اظهار کرد: در شهرک های صنعتی مناطق آزاد کشور محصولات مختلفی با استفاده از مواد اولیه وارداتی یا مواد اولیه موجود در کشور تولید می شوند که از کیفیت بسیار خوب و مناسبی برخوردار هستند و با توجه به طیف گسترده و تنوع این محصولات، امکان تامین اکثر نیازهای خانوارهای ساکن در این مناطق از طریق همین محصولات وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند، وی با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید و همچنین اهمیت حمایت از تولیدات گفت: در بازدیدهای صورت گرفته از شهرک های صنعتی، تولیدی و صنایع فعال مناطق آزاد کشور، امکان انتخاب تولیدات آن ها در راستای معرفی به کسبه و بازرگانان منطقه آزاد اروند جهت استفاده از محصولات فراهم می شود.

رضایی افزود: با توجه با اینکه میزان جمعیت ساکن در اروند به نسبت سایر مناطق آزاد کشور بیشتر است این منطقه قطعاً نیاز به تامین کالای بیشتری از سوی تولیدکنندگان داخلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فروشگاه محصولات تولیدی مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند

راه اندازی فروشگاه محصولات تولیدی مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند