مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-12اجتماعي

139 واحد مسکونی معلولان خراسان شمالی واگذار شد


آیین واگذاری 139 واحد مسکونی به افراد خانواده های 2 معلولیتی و تک معلولیتی و خانواده های تحت پوشش همزمان با سراسر کشور در روستای سست اسفراین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین  آیین واگذاری همزمان 2 هزار و 100 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور پیش از ظهر امروز توسط وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

طی این آیین  در روستای سست از توابع بخش مرکزی اسفراین با حضور مدیرکل بهزیستی استان خرسان شمالی و فرماندار اسفراین در منزل یکی از مددجویان این نهاد، 139 واحد سهم استان خراسان شمالی به مددجویان واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی در حاشیه آیین واگذاری مسکن مددجویان اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی و به طور همزمان با سراسر کشور امروز 2100 واحد مسکونی در سراسر کشور که سهم استان خراسان شمالی 139 واحد مسکونی است، به بهره برداری رسید و به خانواده های دارای دو معلولیت و یک معلولیتی واگذار شد.

  وی گفت: از این تعداد 39 واحد مربوط به مسکن خانواده های 2 معلولی و بالاتر بوده و مابقی مربوط به خانواده های تک معلولی و زنان سرپرست خانوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139 واحد مسکونی معلولان خراسان شمالی واگذار شد

139 واحد مسکونی معلولان خراسان شمالی واگذار شد