مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-12ورزشي

مهدی جمال رییس هیئت ورزشی بولینگ استان سمنان شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مجمع عمومی هیئت ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس استان با انتخاب مهدی جمال به عنوان رییس این هیئت برگزار شد.

- مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه مجمع انتخابات رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان سمنان با حضور محمدرضا مقصود لو سرپرست فدراسیون این رشته ورزشی و مجید محمدی سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: مهدی جمال با کسب 9 رأی از 15 رأی در این مجمع به عنوان رییس هیئت ورزشی بولینگ استان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه مهدی برهانی نیز برای دریافت این مسئولیت کاندیدا شده بود، تصریح کرد: مدت زمان تصدی در این مسئولیت نیز چهارساله است که رفع مشکلات و بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان برای تقویت این رشته ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه توسعه و ارتقا جایگاه این رشته ورزشی در استان ضروری است، خاطرنشان کرد: تعامل هیئت استانی این رشته ورزشی با هیئت های شهرستانی به منظور جلب مخاطبان بیشتر و توسعه بولینگ در شهرستان های استان در دستور کار مسئول این هیئت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی جمال رییس هیئت ورزشی بولینگ استان سمنان شد

مهدی جمال رییس هیئت ورزشی بولینگ استان سمنان شد