مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-12اقتصادي

راه اندازی موزه فرش دستباف در بادرود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: با توجه به اینکه صنعت قالیبافی از دیرباز در بادرود رواج داشته، موزه فرش برای اولین بار دریکی از خانه های تاریخی بادرود ایجاد و همچنین مجتمع تفریحی گردشگری مجموعه خیرآباد بادرود با سرمایه گذاری .

- حسین یزدانمهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: در پی تشکیل کارگروه توسعه میراث فرهنگی در سطح شهرستان نطنز و برای فعال نمودن صنعت گردشگری که می تواند نجات بخش اقتصاد کشور باشد و شهرستان نطنز نیز از آثار تاریخی، فرهنگی و مذهبی برخوردار است که می تواند در توسعه گردشگری مفید باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: با توجه به اینکه صنعت قالیبافی از دیرباز در بادرود رواج داشته، موزه فرش برای اولین بار دریکی از خانه های تاریخی بادرود ایجاد و همچنین مجتمع تفریحی گردشگری مجموعه خیرآباد بادرود با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی می شود.

وی از واگذاری خانه میرزا رضا فاطمی به میراث فرهنگی و ایجاد و راه اندازی خانه صنایع دستی بادرود خبر داد و تصریح کرد: ادامه مرمت آتشکده ساسانی نطنز و ساماندهی محوطه پیرامون آن و تملک اراضی اطراف آتشکده و همچنین احیای بازار سنتی باغ شهر تاریخی نطنز با مساعدت وزارت مسکن و شهرسازی، وزارت میراث فرهنگی، گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه فرش دستباف در بادرود

راه اندازی موزه فرش دستباف در بادرود