مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-12دانش

8 مرکز جامع علمی کاربردی در زنجان فعال است


رییس دانشگاه علمی کاربردی زنجان، بابیان اینکه مراکز دانشگاه علمی کاربردی در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: این دانشگاه به دنبال تخصصی کردن رشته ها بوده و هشت مرکز در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی واحدپور بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان، از وجود 10 مرکز علمی کاربردی در استان زنجان خبر داد و گفت: در گذشته 16 مرکز علمی کاربردی در استان فعال بود که تمام این واحدها منحل شدند.

وی اظهار کرد: دو واحد مرکز علمی کاربردی هم در استان تا مهرماه سال جاری تعطیل خواهد شد و این دانشگاه با هشت مرکز فعالیت خواهد کرد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی زنجان، با بیان اینکه این دانشگاه سه هزار و 600 دانشجو دارد، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان در سه محور آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و دانشجویی فعالیت لازم را دارد.

واحدپور بابیان اینکه 655 مدرس در این دانشگاه تدریس می کنند، گفت: این مدرسین کد مخصوص دارند و تمام اطلاعات این مدرسین در سامانه ثبت شده است.

وی بابیان اینکه مراکز دانشگاه علمی کاربردی در استان زنجان کاهش یافته است، ابراز کرد: این دانشگاه به دنبال تخصصی کردن رشته ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مرکز جامع علمی کاربردی در زنجان فعال است

8 مرکز جامع علمی کاربردی در زنجان فعال است