مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-12سياسي

جزییات نحوه ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی (+عکس)


جزییات نحوه ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی (+عکس) چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی، با حضور بیش از 2400 شرکت بخش خصوصی از 21 تیرماه به مدت 14 روز آغاز شد.

در این آزمون 2400 شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در بین 18500 موقعیت شغلی از طریق آزمون خواهند کرد.

همزمان با آغاز این آزمون، مهندس محمدحسین قمری در حاشیه مجمع هماهنگی بخش خصوصی سال 1399 در مرکز همایش‌های صدا و سیما با بیان اینکه تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای 15 سال است، افزود: «داوطلبان می‌توانند در 9 دسته شغلی با 264 عنوان شغلی به رقابت پرداخته و بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، ثبت‌نام کرده و از فرصت استخدام در یکی از 2400 شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

»دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی با اشاره به اینکه دسته‌های شغلی این آزمون عبارتنداز «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی، فنی و اجرایی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «سلامت»، بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات»، تصریح کرد: «نکته ویژه این آزمون، اعلام نیاز برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها به دبیرخانه آزمون استخدام بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی (+عکس)

جزییات نحوه ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی (+عکس)