مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-12سياسي

آیا انگیزه ارتش برای تبدیل پادگان 06 به پارک از بین رفت؟


درحالیکه رییس شورای شهر تهران امروز از عقب کشیدن ارتش برای ایجاد پارک در پادگان 06 سخن گفته است اما مسئولان شهرداری معتقدند این طرح با سرعت قبلی در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه امروز شوری شهر تهران، علی اعطا در قالب تذکری به مساله تبدیل پادگان 06 به پارک ارتش اشاره کرد و گفت: 6 نفر از اعضای شورای شهر چندی پیش تذکراتی در این زمینه داده بودند و مدت زمان بسیاری از این تذکر گذشته و پاسخی از سوی شهرداری به این تذکر داده نشده است.

محسن هاشمی رییس شورای شهر در پاسخ به این تذکر گفت: شهردار تهران در جریان یک گفتگوی تلفنی به من اعلام کردند که ارتش نگران سرمایه گذاری در این زمینه است.

وی در جمع خبرنگاران در توضیح این سخنان اظهار داشت: این سوءتفاهم و مخالفت هایی که از سوی اعضای شورا شده باعث شد طرف ارتش مورد سوال واقع شود و جوی ایجاد کرد که این کار مناسب نبوده و چون این پروژه ها برد-برد است وقتی طرفی احساس ضرر کند خود را عقب می کشد و درواقع پیگیری جدی آن کم شده است.

رییس شورای شهر گفت: البته تبدیل پادگان به پارک کاملاً منتفی نشده است اما حس پیگیری کردنش کم شده است.

با وجود اینکه رییس شورای شهر از عقب کشیدن ارتش و کند شدن روند اجرای این پروژه سخن گفت: ساعتی پیش غلامحسین محمدی رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا انگیزه ارتش برای تبدیل پادگان 06 به پارک از بین رفت؟

آیا انگیزه ارتش برای تبدیل پادگان 06 به پارک از بین رفت؟