مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-12پزشكي

9 تالار برگزارکننده مجالس عروسی در شهرستان طرقبه شاندیز پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، علی اصغر حسنی اظهار کرد: از اول تیر ماه که مجوز فعالیت تالارها داده شد تاکنون 33 مورد بازدید از تالارهای شهرستان طرقبه شاندیز صورت پذیرفت و از 18 تیرماه که مجدد ممنوعیت فعالیت این مکان ها با توجه به افزایش آمار مبتلایان اعلام شد، نظارت های شدیدتر و برخوردهای قاطع تر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: طی دو روز گذشته 21 مورد بازدید از تالارهای این شهرستان صورت گرفته که از این تعداد 9 مورد که اقدام به برگزاری مجالس عروسی کرده بودند اخطار دریافت کردند و تمامی این مکان ها به دلیل بی توجهی به اخطار صادره پلمب شدند.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی مشترک ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی با همکاری استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه ها از هفته گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح کنترل ها و نظارت های محسوس و غیرمحسوس از کلیه مراکز اداری، تجاری، اقامتی، گردشگری و صنوف مختلف صورت می پذیرد.

حسنی تصریح کرد: این طرح با همکاری تمامی مجموعه ها و با مدیریت حوزه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است و بازرسان هم نظارت بر روند اجرای کارها و فعالیت های کلیه مجموعه ها بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 تالار برگزارکننده مجالس عروسی در شهرستان طرقبه شاندیز پلمب شد

9 تالار برگزارکننده مجالس عروسی در شهرستان طرقبه شاندیز پلمب شد