مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-12دانش

محصولات 150 شرکت تولیدکننده دارو های گیاهی صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به ظرفیت بالایی که صنعت گیاهان دارویی در حوزه صادرات دارد، - دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی گفت: نزدیک به 500 شرکت به عنوان تولیدکننده فرآورده های طبیعی و سنتی مشغول فعالیتند که از این تعداد 150 شرکت صادرات داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به ظرفیت بالایی که صنعت گیاهان دارویی در حوزه صادرات دارد، توسعه زنجیره ارزش فرآورده های دارویی گیاه پایه، یکی از اصلی ترین اولویت های ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

محمد حسن عصاره دبیر این ستاد گفت: صنعت گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی، از یک زیست بوم پویا و روبه رشد برخوردار است که هزاران فعال بخش خصوصی در آن فعالیت می کنند.

در این میان، بر اساس گزارش سازمان غذا و دارو، حدود 500 شرکت، به عنوان تولیدکننده فرآورده های طبیعی و سنتی مطرح هستند.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته از این تعداد، حدود 150 شرکت توانسته اند که محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات 150 شرکت تولیدکننده دارو های گیاهی صادر شد

محصولات 150 شرکت تولیدکننده دارو های گیاهی صادر شد