مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-12اقتصادي

استخراج رمز ارز در ایران با دو نوع تعرفه انجام می شود


سخنگوی صنعت برق از تولید رمز ارز با تعرفه های خانگی، کشاورزی و صنعتی خبر داد که این رویه سبب ایجاد آسیب جدی به شبکه برق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر و سخنگوی صنعت برق درخصوص پاداش 10 میلیون تومانی برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز گفت: پیش از این وزارت اقتصاد از مردم برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج رمز دعوت کرده بود و پس از آن بود که وزارت نیرو نیز از مردم خواست که مزارع غیرمجاز ارز را شناسایی و معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 14 مرکز استخراج رمز ارز به ظرفیت 300 مگاوات مجوز گرفته اند، افزود: متاسفانه عده‌ای هم هستند که با سوءاستفاده، از تعرفه‌های دیگری مانند کشاورزی، خانگی و حتی صنعتی برای استخراج رمز ارز استفاده می‌کنند که این تعداد باعث ورود آسیب‌های زیادی به شبکه می‌شوند.

رجبی مشهدی با بیان این که شناسایی این مراکز از طریق مقایسه مصارف با دوره‌های قبل و سایر راهکار‌ها انجام می‌شود، گفت: با این حال به منظور جلب مشارکت مردم و شناسایی بیشتر استفاده کنندگان غیرمجاز، دستورالعمل پرداخت پاداش به افرادی که این مراکز غیرقانونی را شناسایی و معرفی کنند، تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج رمز ارز در ایران با دو نوع تعرفه انجام می شود

استخراج رمز ارز در ایران با دو نوع تعرفه انجام می شود