مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-12پزشكي

تخت های ویژه بیماران مبتلا به کروناویروس در شیراز افزایش می یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19، از تلاش برای افزایش تخت های ویژه بیماران مبتلا به کروناویروس در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر مهرزاد لطفی در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا، گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کروناویروس در فارس و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت بیمارستانی، تلاش می شود تا با افزایش تخت های عادی و ویژه، تمام ظرفیت های بیمارستان ها استفاده شود.

او آمار بالای تعداد مبتلایان استان و روند افزایشی این آمار را نشان از بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در مقابله با کروناویروس عنوان کرد.

دکتر لطفی بیان کرد: در نشست دیروز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک دانشگاه موفق و قوی در مدیریت بیماری کووید 19 یاد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیریت مناسب و موفق مجموعه دانشگاه در مدیریت بیماری کووید 19 را مدیون تلاش مسؤولان، فداکاری کارکنان، ایجاد 9 مرکز درمان سرپایی کرونا، آمار بالای تست و بیماریابی عنوان کرد.

او در این نشست بیان کرد: لازم است با توجه به افزایش مبتلایان در شهرستان لامرد، مهر و اشکنان، تیمی متشکل از بهداشت و درمان برای بررسی دلیل افزایش تعداد مبتلایان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های ویژه بیماران مبتلا به کروناویروس در شیراز افزایش می یابد

تخت های ویژه بیماران مبتلا به کروناویروس در شیراز افزایش می یابد