مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-12اقتصادي

پروژه برقی کردن مرکز خطوط انتقال نفت و مخابرات سبزوار کلید خورد


معاون فنی خط ولوله منطقه شمال شرق از کلید خوردن پروژه برقی کردن مرکز انتقال نفت سبزوار خبر داد و گفت: برای این طرح 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی دهقان در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر یکشنبه در شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال شرق در شاهرود ضمن بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی طرح برقی کردن مرکز انتقال خطوط لوله و مخابرات سبزوار انجام شد، بیان کرد: یکی از محورهای این طرح افزایش قدرت برق از 210 کیلوولت به چهار هزار کیلوولت است که می تواند مزیت های ویژه ای را از جمله کاهش هزینه به دنبال داشته باشد.

وی افزود: احداث خط انتقال 20 کیلوولت هوایی دو مداره به طول پنج کیلومتر با هادی 120 (روکش دار)، احداث خط برق زیرزمینی به طول بیش از یک کیلومتر از محل پست 132 کیلوولت باشتین با شش رشته کابل یک در 185 از دیگر بخش های این طرح محسوب می شود.

معاون فنی خط ولوله منطقه شمال شرق با بیان اینکه این طرح در مراحل بعدی شاهد نصب سه دستگاه الکتروپمپ اصلی شش کیلوولتی به قدرت یک هزار و 310 کیلووات نیز خواهد بود، ابراز کرد: یکی از مهمترین اهدافی که شرکت در تحقق برقی کردن مرکز خطوط لوله و مخابرات سبزوار دنبال می کند کاهش آلاینده های زیست محیطی نسبت به سوخت های فسیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه برقی کردن مرکز خطوط انتقال نفت و مخابرات سبزوار کلید خورد

پروژه برقی کردن مرکز خطوط انتقال نفت و مخابرات سبزوار کلید خورد