مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-12فرهنگي

گفتگوی زنده اینستاگرامی سیمرغ پارسی برگزار می شود


در ادامه سلسله برنامه ها و نشست های مجازی با موضوع مجموعه گفتارهایی در زبان و ادبیات فارسی، گفتگوی سیمرغ پارسی از سوی بنیاد سعدی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن با عنوان مسائل و چشم انداز آموزش زبان فارسی در ژاپن برگزار می شود.

- گفتگوی زنده اینستاگرامی "سیمرغ پارسی" برگزار می شود در ادامه سلسله برنامه ها و نشست های مجازی با موضوع مجموعه گفتارهایی در زبان و ادبیات فارسی، گفتگوی "سیمرغ پارسی" از سوی بنیاد سعدی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن با عنوان "مسائل و چشم انداز آموزش زبان فارسی در ژاپن" برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میهمانان این برنامه بهنام جاهد زاده استاد رسمی مطالعات ایران شناسی دانشگاه اوساکای ژاپن و حسین دیوسالار رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن و نماینده بنیاد سعدی خواهند بود که با مدیریت گفتگو توسط دکتر الهام حدادی کارشناس معاونت امور بین الملل بنیاد سعدی به اجرا در خواهد آمد.

این برنامه روز چهارشنبه 25 تیرماه 99 (15 جولای 2020) از ساعت 15:30 به وقت توکیو (11 صبح به وقت تهران) در فضای اجتماعی اینستاگرام بنیاد سعدی به صورت زنده برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با ورود به آدرس @saadifoundation در این گفتگو مشارکت و حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی زنده اینستاگرامی سیمرغ پارسی برگزار می شود

گفتگوی زنده اینستاگرامی سیمرغ پارسی برگزار می شود