مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-12اقتصادي

مدیرعامل بانک دی: دارایی ها و املاک مازاد بانک به زودی واگذار می شوند


در آینده ای نزدیک با تشکیل یک گروه مالی حرفه ای و یکپارچه و فروش دارایی ها و املاک مازاد بانک در راستای سودآوری بیشتر به نفع جامعه هدف و سهامداران گام های عملیاتی بیشتری بر می داریم.

- مدیرعامل بانک دی با هدف بررسی وضعیت عملکرد نیروگاه و ارائه راهکارهای تقویت و هم افزایی گروه مالی دی از نیروگاه برق دماوند بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، برات کریمی، در این دیدار که با همراهی فریدون رشیدی، نائب رییس هیئت مدیره انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان نیروگاه گفت: نیروگاه برق دماوند به عنوان یک سرمایه ملی و ارزشمند ترین دارایی بانک دی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در تولید برق کشور است و همکاران نیروگاه دماوند با تلاش شبانه روزی، رفاه حال مردم را فراهم کرده اند که این همت و تلاش، شایسته قدردانی است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به تاثیرگذاری بالای نیروگاه دماوند در کشور و لزوم برنامه ریزی در راستای افزایش خدمات گفت: سهامداران اصلی بانک دی و نیروگاه برق دماوند، خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند و همه اهتمام تیم مدیریت برای ارائه خدمت رسانی باکیفیت به این قشر عزیز است تا نزد خدا و مردم شریف ایران رو سفید و سربلند باشیم و باید تلاش کنیم از حداکثر ظرفیت نیروگاه دماوند برای کسب سودآوری بیشتر و ارتقای سطح زضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک دی: دارایی ها و املاک مازاد بانک به زودی واگذار می شوند

مدیرعامل بانک دی: دارایی ها و املاک مازاد بانک به زودی واگذار می شوند