مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-12پزشكي

روند مبتلایان در آذربایجان غربی کاهشی است/محدودیت ها تداوم یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از روند کاهشی آمار مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با قدردانی از همراهی مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی افزود: با اعمال و تمدید محدودیت ها طی 2 هفته اخیر امروز شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان هستیم.

وی با اشاره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا 21 تیرماه امسال 756 نفر مبتلا به بیماری سندرم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری است که از این تعداد 326 نفر به طور قطع مبتلا به ویروس و 430 نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از بستری بودن 165 بیمار بدحال در بخش آی سی یو بیمارستان های استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 48 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل بوده که جزو بیماران بدحال به شمار می روند.

آقازاده به 101 بیمار جدید بستری شده طی 24 ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به روزهای روند کاهشی دارد که امیدواریم مردم مانند روزهای گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی همراهی لازم را داشته باشند و شاهد کاهش روزانه آمار مبتلایان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مبتلایان در آذربایجان غربی کاهشی است/محدودیت ها تداوم یابد

روند مبتلایان در آذربایجان غربی کاهشی است/محدودیت ها تداوم یابد