مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-12اجتماعي

مراجعه به روانشناس را تا آستانه ارائه دادخواست طلاق به تاخیر نیاندازید!


یک مددکار اجتماعی و تحصیل کرده جامعه شناسی از خانواده ها خواست مراجعه به مشاور را تا آستانه ارائه دادخواست طلاق به تاخیر نیاندازند.

- مراجعه به روانشناس را تا آستانه ارائه دادخواست طلاق به تاخیر نیاندازید! ایسنا/سمنان یک مددکار اجتماعی و تحصیل کرده جامعه شناسی از خانواده ها خواست مراجعه به مشاور را تا آستانه ارائه دادخواست طلاق به تاخیر نیاندازند.

علیرضا ایزدپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از ماها بسیاری از مهارت های زندگی و از جمله فرهنگ گفت وگو را به درستی نیاموخته ایم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به تلاش های این اداره کل برای کاهش طلاق در کشور و استان افزود: شهروندان می توانند از طریق سامانه مداخله در طلاق که به عنوان سامانه تصمیم شناخته می شود خدمات مشاوره ای از همکاران ما دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها نیز طرح کاهش اطلاق از سوی بهزیستی استان پیگیری می شود تصریح کرد: سامانه ارتباطی 1480 نیز راه ارتباطی مناسب دیگری است که خانواده ها از طریق آن می توانند از خدمات بهزیستی در این حوزه بهره مند شوند.

ایزدپور با بیان اینکه بهزیستی استان از توان مشاوره ای قابل توجهی برخوردار است خاطرنشان کرد: بیش از 300 مشاور رواشناسی و مددکار در بهزیستی استان، بیش از 30 مرکز فعال مشاوره و 10 کلینیک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه به روانشناس را تا آستانه ارائه دادخواست طلاق به تاخیر نیاندازید!

مراجعه به روانشناس را تا آستانه ارائه دادخواست طلاق به تاخیر نیاندازید!