مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-12پزشكي

قزوین به شرایط قرمز نزدیک شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با نزدیک شدن استان قزوین به وضعیت قرمز، رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در اماکن عمومی، بازار و شبکه حمل و نقل اجباری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان قزوین در راستای پیشگیری از کرونا در واحدهای صنفی روز یکشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، افضلی رییس سازمان صمت و جمعی از بازاریان و اصناف در اداره صمت قزوین برگزار شد.

پیمان نامدار در این نشست اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان در حالت هشدار و نزدیک به قرمز قرار دارد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود مجبور به اعمال محدودیت های بیشتری در بازار خواهیم بود.

وی افزود: هرگز راضی نمی شویم در این شرایط واحد صنعتی و صنفی تعطیل شود اما از همه شهروند ان و بازاریان و کسبه درخواست جدی داریم حتماً فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت و زدن ماسک را جدی بگیرند و به توصیه کارشناسان اهمیت دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در این ایام به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعداد 544 واحد صنفی پلمب شد و در صنعت هم 44 واحد دچار مشکل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین به شرایط قرمز نزدیک شد

قزوین به شرایط قرمز نزدیک شد