مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-12پزشكي

روند مراجعه همدانی ها به بیمارستان همچنان صعودی است


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: روند مراجعه مردم به بیمارستان ها با علائم مشکوک به کروناویروس همچنان صعودی است.

- ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: روند مراجعه مردم به بیمارستان ها با علائم مشکوک به کروناویروس همچنان صعودی است.

دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: مورد جدید ابتلا به کروناویروس در همه جای استان وجود داشته و مراجعه به بیمارستان ها با علائم مشکوک به کرونا همچنان صعودی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 2269 نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 248 نفر فوت کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر نیز حدود 600 مورد با تشخیص بالینی و با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

کرمی در رابطه با تعداد مبتلایان به کروناویروس در کادر درمان بیان کرد: تا پایان هفته گذشته 343 نفر از اعضای کادر درمان به کروناویروس مبتلا شده بودند که هیچ مورد فوتی در این بین نداشتیم.

وی درباره وضعیت شهرستان های استان توضیح داد: شهرستان های همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان در وضعیت قرمز به سرمی برند، شهرستان بهار در وضعیت نارنجی است و مابقی شهرستان ها وضعیت زرد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مراجعه همدانی ها به بیمارستان همچنان صعودی است

روند مراجعه همدانی ها به بیمارستان همچنان صعودی است