مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-12سياسي

مخالفان همکاری تجاری ایران و چین نگاه به دهان آمریکا دارند


حامیان برجام، FATF و CFT امروز مخالفان همکاری تجاری ایران و چین هستند و این ها در داخل کشور نگاه شان به دهان آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در واکنش به منتقدان سند همکاری تجاری ایران و چین اظهار کرد: کسانی که در کشور نگاه به دهان آمریکا، بیگانگان و دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی دارند امروز بر تبل مخالفت با قرارداد همکاری تجاری ایران و چین می کوبند.

وی با بیان اینکه همان کسانی که حامیان برجام شکست خورده و نافرجام بودند و هستند هنوز هم آن را دنبال و حمایت می کنند، ادامه داد: افرادی  که از لوایح CFT، FATF و پالرمو دفاع می کنند، امروز از این سند همکاری ایران و چین انتقاد می کنند و سوأل مردم این است مگر شما حامی ارتباط خارجی نیستید؟ مگر شما نمی گویید برای اداره کشور باید با خارجی ها ارتباط بگیریم؟ پس چرا با این ارتباط تجاری که در واقع دور زدن تحریم ها بوده و برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور است ساز مخالفت می زنید؟ آیا غیر از این است که شما چشم، گوش و نگاهتان به سمت آمریکایی ها است؟ امام جمعه شهرستان قدس اضافه کرد: به محض اینکه آن ها از این سند همکاری تجاری ایران و چین احساس خطر و مخالفت را آغاز کردند و علیه این سند شایعات فراوان در فضای مجازی و شبکه ها ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان همکاری تجاری ایران و چین نگاه به دهان آمریکا دارند

مخالفان همکاری تجاری ایران و چین نگاه به دهان آمریکا دارند