مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-12فرهنگي

کمدی شکست خورده ترین ژانر سینمای ایران است!


حجت قاسم زاده اصل که قصد دارد اولین فیلم بلند سینمایی خود را بسازد می گوید: به لحاظ آمار می توان به این تحلیل رسید که ژانر کمدی شکست خورده ترین ژانر سینمای ایران است و وسوسه فروش میلیاردی فضای خلاقانه سینما را به سمت تباهی سوق می دهد.

- حجت قاسم زاده اصل که قصد دارد اولین فیلم بلند سینمایی خود را بسازد می گوید: به لحاظ آمار می توان به این تحلیل رسید که ژانر کمدی شکست خورده ترین ژانر سینمای ایران است و وسوسه فروش میلیاردی فضای خلاقانه سینما را به سمت تباهی سوق می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حجت قاسم زاده اصل گفت: فیلم نامه فیلم سینمایی نیش آماده است.

پیش تولید این فیلم را شروع کرده بودیم که به خاطر شرایط کرونا کار متوقف شد اما از چند روز دیگر پیش تولید را ادامه می دهیم.

در حال حاضر عوامل پشت دوربین انتخاب شده اند و با دو بازیگر اصلی هم مذاکره و توافق اولیه انجام شده است که اسامی عوامل و بازیگران به زودی اعلام خواهد شد.

این فیلمنامه نویس و کارگردان با اشاره به لزوم تنوع بخشی به ژانر در ارتقای کیفی تولیدات سینمای ایران، گفت: متاسفانه چند سالی است فضای ذهنی بیشتر تهیه کنندگان فعال سینمای ایران محدود به راه های رفته و امتحان پس داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمدی شکست خورده ترین ژانر سینمای ایران است!

کمدی شکست خورده ترین ژانر سینمای ایران است!