مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-12پزشكي

کروناویروس و تغییر عادت های تغذیه در جهان


در ابتدای همه گیری به دلیل تصور افراد از اینکه محصولات غذایی تمام می شوند، شاهد هجوم افراد به سوپرمارکت ها و درنتیجه افزایش میزان اتلاف مواد غذایی بودیم، - ایسنا/خراسان رضوی در ابتدای همه گیری به دلیل تصور افراد از اینکه محصولات غذایی تمام می شوند، شاهد هجوم افراد به سوپرمارکت ها و درنتیجه افزایش میزان اتلاف مواد غذایی بودیم، اما از نتایج غافلگیرکننده این بیماری ظهور روندهای غذایی مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوربس، شیوع کروناویروس تغییرات زیادی در زندگی افراد ایجاد کرده و یکی از این تغییرات در مصرف غذاهای سنتی و جدید است که در ذیل به آن اشاره شده است.

بازگشت غذاهای قدیمی بسیاری از محصولاتی که مردم تصور می کردند دیگر موجود نیستند، دوباره پدیدار شدند به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا، سوپ Progresso و هامبورگر هلپر دوباره عرضه شدند.

همچنین برندهای قدیمی پخت مانند Pilsbury و Betty Crocker به برندهای معتبر تبدیل شدند، زیرا مردم آموختند که چگونه دوباره در آشپزخانه های خود آشپزی را آغاز کنند.

بازگشت آشپزی در خانه همه مجبور شدند بیشتر غذای مصرفی خود را در خانه تهیه کنند و بسیاری از افراد به پخت وپز روی آوردند، بخشی از آن به عنوان یک سرگرمی جدید و تا حدی هم برای جایگزینی وسایلی که در فروشگاه ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناویروس و تغییر عادت های تغذیه در جهان

کروناویروس و تغییر عادت های تغذیه در جهان