مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 01:552020-07-11اقتصادي

همکاری پژوهشی بین اداره کل میراث فرهنگی زنجان و دانشگاه بوخوم آلمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با دانشگاه بوخوم آلمان همکاری پژوهشی خواهند داشت.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ظرفیت های علمی همکاری ایران و آلمان اظهار کرد: همکاری پژوهشی بین بنیاد علمی و پژوهشی آلمان (DFG) و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، درباره مناطق معدن کاری فلات مرکزی بین راهبردهای اقتصادی و اجتماعی منعطف و ارزشمند انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: یکی از موضوعات حائز اهمیت و اولویت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تهیه نقشه باستان شناسی است و این بنیاد به شکل مستقل از برنامه ها و اولویت های سیاسی، منطقه ای و موضوعی عمل می کند.

ارجمند ادامه داد: این تفاهم نامه برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت های این موسسه بین المللی و  اداره کل میراث فرهنگی برای انجام پروژه های بین المللی امضاء شده است.

   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بنیاد پژوهش آلمان (DFG) با بیش از 80 سال سابقه، بزرگترین موسسه غیر دولتی حامی پژوهش در این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پژوهشی بین اداره کل میراث فرهنگی زنجان و دانشگاه بوخوم آلمان

همکاری پژوهشی بین اداره کل میراث فرهنگی زنجان و دانشگاه بوخوم آلمان