مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-11سياسي

اجرای طرحهای عمرانی و توسعه در قزوین نباید آرامش مردم را سلب کند


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: اجرای طرحهای توسعه ای، عمرانی در بافت های تاریخی و فرسوده نباید موجب سلب آرامش مردم و نارضایتی شهروندان و زیر سوال رفتن خدمات مدیران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار قزوین که شنبه شب در تالار مفاخر برگزار شد اظهار داشت: متعدد بودن مطالبات شورا بیانگر وجود مدیریت گسیخته در اداره شهر است که انتظار می رود همکاری دستگاه های اجرایی بیشتر شود.

وی بیان کرد: در حالی که باید تیم شورا و شهرداری نقش اصلی را در اداره شهر داشته باشند و نهادهای دیگر همراه باشند اما گویا حاکمیت دستگاه ها بیشتر است و برخی کارها مغفول مانده است.

سیاهکلی تصریح کرد: اگر کار مدیران درست باشد نباید شاهد نارضایتی مردم باشیم اما در اجرای طرح های میراث فرهنگی و یا عمرانی در بافت فرسوده و تاریخی معمولاً مردم رضایت ندارند و از وضعیت ایجاد شده ناراضی هستند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر طرحی توسط شهرداری و یا میراث فرهنگی در منطقه ای اجرا می شود باید همراهی مردم را داشته باشیم و شرایط را برای مردم سخت نکنیم و کسی که تعرض می کند پاسخگو باشد نه مردمی که شما آنها را با یک طرح محدود کرده و از زندگی عادی محروم کرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرحهای عمرانی و توسعه در قزوین نباید آرامش مردم را سلب کند

اجرای طرحهای عمرانی و توسعه در قزوین نباید آرامش مردم را سلب کند