مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 19:452020-07-11بين الملل

تظاهرات مجدد در تل آویو علیه سیاست های نتانیاهو


تظاهرات مجدد در تل آویو علیه سیاست های نتانیاهو - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واکنش نامناسب کابینه راست گرای رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در مقابله با شیوع گسترده ویروس کووید19 و موج دوم آن که رکوردهای جدیدی را در شمار ابتلای روزانه به جای گذاشته، باعث تظاهرات دوباره جمع گسترده ای از ساکنان تل آویو شد.

به نوشته روزنامه هاآرتص ، شامگاه شنبه (به وقت محلی) حدود 10 هزار از ساکنان تل آویو با تجمع در میدان رابین، نتانیاهو و کابینه اش را مقصر اصلی وخیم شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در فلسطین اشغالی معرفی کردند.

بر این اساس، تظاهرات کنندگان ضمن مسدود کردن خیابان های اصلی منتهی به میدان رابین، پلاکاردهایی با نوشته های ارتشاء، کلاهبرداری و خیانت در امانت (اشاره به پرونده های فساد نتانیاهو) و جُرم وزیر (Crime Minister به جای کلمه نخست وزیر Prime Minister) حمل کرده و شعارهایی برای مبارزه با فساد وی سر دادند.

این تظاهرات هنوز هم علی رغم نزدیک شدن به نیمه شب در تل آویو، ادامه دارد و پلیس برای متفرق کردن معترضان به قوه قهریه متوسل شده که همین باعث به خشونت کشیده شدن تظاهرات گردید.

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مجدد در تل آویو علیه سیاست های نتانیاهو

تظاهرات مجدد در تل آویو علیه سیاست های نتانیاهو