مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:352020-07-11سياسي

طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه گلستان برگزار می شود


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی ویژه جوانان و نوجوان در بستر فضای مجازی در بقاع متبرکه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام نصرت الله جعفری اظهارکرد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

وی افزود: از آنجا که شرایط کنونی ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ملزم می کند و با توجه به ضرورت تامین توامان سلامت جسم و روح نسل جوان، ما را برآن داشت تا بخشی از طرح نشاط معنوی امسال را در فضای مجازی برگزار کنیم.

جعفری بیان کرد: اهداف این طرح استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری مؤثر با دانش آموزان ترویج معارف اسلامی و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان با استفاده از ابزار های روز و زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق است.

وی ادامه داد: زمان اجرای طرح 21 تیرماه لغایت 20 مرداد ماه 1399 مصادف با سالروز ولادت امام موسی کاظم علیه السلام است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: مخاطباان این طرح دانش آموزان از رده سنی هفت الی 18 سال (با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه گلستان برگزار می شود

طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه گلستان برگزار می شود