مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-11سياسي

هفتمین جشنواره هنرآسمانی در قم پایان یافت/ تربیت طلبه شاعر


هفتمین جشنواره هنر آسمانی ویژه فضلا و طلاب حوزه های علمیه کشور عصر امروز با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی که در مدرسه علمیه معصومیه قم و با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد از 11 نفر برگزیده رشته شعر و نثر ادبی و 5 نفر برگزیده رشته داستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهایشان با مسئولان جشنواره هنر آسمانی که فیلمش در آغاز این آیین پخش شد؛ حوزه را محل برای استعدادهای مختلف دانستند و فرمودند: خوب است که در زمینه شعر هم حوزه بتواند به تربیت طلاب - مشروط بر اینکه به سایر دروس لطمه نزند - بپردازد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه هم در این مراسم گفت: مجموعاً 1075 اثر هنری در قالب شعر و داستان به این جشنواره ارسال شد که 58 اثر در شعر و نثر ادبی و 20 اثر در رشته داستان، نامزد راهیابی به مرحله نهایی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی همچنین از تدوین طرح جامع هنر و ابلاغ آن به مدارس علمیه کشور خبر داد و افزود: دشمنان هزینه های میلیارد دلاری بر علیه نظام جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف دارند امیدواریم نظام جمهوری اسلامی هم یک دهم آن هزینه ها را برای مقابله با آن اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره هنرآسمانی در قم پایان یافت/ تربیت طلبه شاعر

هفتمین جشنواره هنرآسمانی در قم پایان یافت/ تربیت طلبه شاعر