مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-11سياسي

6200 پروژه اشتغالزایی مددجویان در مازندران اجرا شد


مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای شش هزار طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان اظهار کرد: در سال جاری 200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر شنبه در جلسه با مسئولان در شهرستان رامسر با بیان اینکه رفع محرومیت زدایی در اولویت کاری قرار دارد گفت: هم افزایی و همدلی سبب رفع مشکلات و موانع پیش روی خواهد شد.

عالیشاه با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است تصریح کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه که دغدغه رهبر معظم انقلاب بود با تلاش امام جمعه فرماندار سپاه و بسیجیان به خوبی عمل کردیم.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: در پایان ماه مبارک رمضان 320 هزار غذای گرم و 82 هزار سبد کالا توزیع شد که در هر روز یک میلیارد تومان به فقرا کمک کردیم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد بین مسئولین سبب نابودی فقر می شود خاطر نشان کرد: اتحاد بین مسئولین در غرب استان مازندران قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در راستای اشتغالزایی در استان مازندران شش هزار و 200 طرح انجام شد که 20 الی 80 میلیون تومان وام در راستای راهبری و هدایت شغلی تخصیص یافت، همچنین در سال جاری 200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6200 پروژه اشتغالزایی مددجویان در مازندران اجرا شد

6200 پروژه اشتغالزایی مددجویان در مازندران اجرا شد