مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-11پزشكي

تداوم علائم کووید-19 تا چند هفته پس از بهبودی


تحقیق انجام شده در ایتالیا نشان داد در بیشتر افراد مبتلا به نوع شدید کووید-19 که از این بیماری جان سالم به در برده اند چند هفته پس از بهبودی نیز علائم بیماری مشاهده می شود.

- تحقیق انجام شده در ایتالیا نشان داد در بیشتر افراد مبتلا به نوع شدید کووید-19 که از این بیماری جان سالم به در برده اند چند هفته پس از بهبودی نیز علائم بیماری مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطالعه انجام شده حاکیست حتی یک ماه پس از مرخص شدن از بیمارستان و بهبود پیدا کردن همچنان در افراد مبتلا به نوع شدید کووید-19 علائمی از بیماری همچون احساس خستگی، تنگی نفس و علائم دیگر مشاهده می شود.

در این مطالعه وضعیت 143 بیمار که در ماه آوریل و در زمان اوج شیوع بیماری کووید-19 در شهر رم بستری بوده اند مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته محققان این بیماران به طورمیانگین حدود دو هفته را در بیمارستان تحت مراقبت بوده اند و حدود یک پنجم از آنان به مراقبت ها و تجهیزات تنفسی نیاز داشته اند.

محققان در بررسی های خود دریافتند به طور میانگین در مدت پنج هفته پس از مرخص شدن از بیمارستان، وضعیت زندگی و سلامت تعداد کمی از این بیماران به حالت عادی برگشته است.

در حقیقت، 87.

4 درصدِ بیماران از تداوم حداقل یک مورد از علائم بیماری که بیشتر احساس خستگی و تنگی نفس بوده شکایت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم علائم کووید-19 تا چند هفته پس از بهبودی

تداوم علائم کووید-19 تا چند هفته پس از بهبودی