مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-11اقتصادي

چرا امروز ثبت سفارشات در بازار بورس به کندی انجام شد؟


معاون فناوری بورس تهران درباره علت کندی ثبت سفارشات امروز در بورس تهران گفت: علت کندی معاملات امروز بورس تهران فشار و حجم زیاد سفارشات بود و معاملات فرابورس بدون هیچ مشکلی انجام شد.

- دهقان معاون فناوری بورس تهران درباره علت کندی ثبت معاملات امروز در بورس اوراق بهادار گفت: علت کندی معاملات امروز بورس تهران فشار و حجم زیاد سفارشات بود و معاملات فرابورس بدون هیچ مشکلی انجام شد.

او افزود: امروز به علت فشار زیاد، سفارشات معاملات نماد های بزرگ با هماهنگی بورس تهران به صورت موقت متوقف شد تا معاملات نماد های کوچک تر با سرعت بیشتری انجام شود و نماد های بزرگ در ساعت پایانی کار بورس، مجدد بازگشایی شدند.

معاون فناوری بورس تهران ادامه داد: زمانی که بازار به سمت فروش می رود، فشار بیشتری به هسته معاملات وارد و موجب کندی معاملات می شود، اما با وجود تمام این موارد در انجام معاملات و ثبت سفارشات حق هیچ فردی از نظر اینکه سفارش یک نفر به جای فرد دیگر زودتر ثبت شود ضایع نشده است.

ارائه مدل جدید عرضه اولیه در سازمان بورس دهقان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قرار است هفته ای یک عرضه اولیه ارائه شود، هسته مرکزی بورس قادر به پشتیبانی این حجم معاملات است؟ گفت: کارگروهی به همین منظور در سازمان بورس تشکیل شده است و قرار است تغییراتی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا امروز ثبت سفارشات در بازار بورس به کندی انجام شد؟

چرا امروز ثبت سفارشات در بازار بورس به کندی انجام شد؟