مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-11سياسي

ایجاد 6000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته استان یزد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ایجاد شش هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان یزد در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ایجاد شش هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان یزد در سال جاری خبر داد.

مرتضی بختیاری دیروز بعدازظهر در بازدید از کارگاه تولیدی نهال پسته در مهریز رونق بخشیدن به اشتغال مددجویان با استفاده از ظرفیت کارآفرینان با انگیزه و اراده را از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و افزود: در بخش های مختلف قالیبافی، دام سبک و سنگین و حوزه های مختلف کشاورزی کمیته امداد با توجه به تجربه کاری و استفاده از متخصصین در توسعه مشاغل حمایت قاطعی دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید، تصریح کرد: با ظرفیت های بالای کشور می توان برای رفع مشکل بیکاری و تحقق بخشیدن معنای واقعی اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید گام برداشت و در بسیاری بخش ها علاوه بر خودکفا بودن صادر کننده عمده می توان شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد توجه به اشتغال خانگی است، اظهار کرد: امسال برای استان یزد شش هزار فرصت شغلی و 170 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 6000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته استان یزد

ایجاد 6000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته استان یزد