مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-11بين الملل

تاکید الجزائر بر دفاع از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با طرح اشغال


وزیر خارجه الجزائر بر مخالفت کشورش با لطمه به حقوق ملت فلسطین و طرح صهیونیستی اشغال بخش هایی از کرانه باختری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الجزائر هم بر حمایت از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

صبری بوقادوم وزیر خارجه الجزائر امروز شنبه در نشستی خبری بر حمایت مطلق کشورش از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: هر گونه لطمه به هر حقی از حقوق ملت فلسطین از سوی الجزائر مردود است .

بر اساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، وزیر الجزائر تاکید کرد: ما همچنین با طرح صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از اراضی فلسطین مخالفیم .

بوقادوم درباره بحران در لیبی هم امنیت و ثبات در این کشور را بالاترین اولویت برای امنیت الجزائر توصیف کرد و گفت: هر گونه تهدید علیه امنیت لیبی در واقع به معنای تهدید علیه امنیت ملی الجزائر است .

وی با اشاره به اینکه در قضیه لیبی از هیچ کدام از دو طرف علیه طرف دیگر حمایت نمی کند، گفت: ملت لیبی باید تحت نظارت سازمان ملل با یکدیگر وارد شور و گفت وگو شوند .

این وزیر الجزائری بر مخالفت کشورش با هر گونه مداخله بیگانگان در امور لیبی تاکید کرد و گفت: اکنون اوضاع در لیبی به شکل جنگ نیابتی است، اما ما برای بازگرندان صلح به این کشور در سریع ترین زمان ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید الجزائر بر دفاع از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با طرح اشغال

تاکید الجزائر بر دفاع از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با طرح اشغال