مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-11اقتصادي

گیلان در مرحله هشدار قرار گرفت/ممنوعیت برگزاری تجمعات عروسی و عزا در گیلان


در گیلان شاهد تغییر وضعیت کم خطر یا پر خطر شهرستان ها بوده ایم و در دو روز اخیر با افزایش مبتلایان، استان در مرحله هشدار قرار گرفته است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: در گیلان شاهد تغییر وضعیت کم خطر یا پر خطر شهرستان ها بوده ایم و در دو روز اخیر با افزایش مبتلایان، استان در مرحله هشدار قرار گرفته است.

ارسلان زارع امروزدر جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با یادآوری تلاش های ایثارگرانه افزون بر چهار ماهه کادر درمان اظهار کرد:متاسفانه در روزهای اخیر شاهدیم که تنها نیمی از مردم دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی را رعایت می کنند که جای نگرانی دارد.

وی عادی انگاری کرونا را منجر به بروز مشکلاتی بیشتر خواند و ادامه داد: یکی از تأکیدات همیشگی رییس جمهوری و نیز اعضای ستادهای ملی و استانی؛ این بوده که در کنار جلوگیری از کرونا هراسی و ایجاد اضطراب در مردم، نباید به خطرناک بودن بودن این ویروس بی توجه باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به گسترش شیوع کرونا طی دو هفته اخیر در بسیاری از استان های کشور و افزایش تعداد مبتلایان و بستری شدگان در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در گیلان نیز شاهد تغییر وضعیت کم خطر یا پر خطر شهرستان ها بوده ایم و در دو روز اخیر با افزایش مبتلایان، استان در مرحله هشدار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان در مرحله هشدار قرار گرفت/ممنوعیت برگزاری تجمعات عروسی و عزا در گیلان

گیلان در مرحله هشدار قرار گرفت/ممنوعیت برگزاری تجمعات عروسی و عزا در گیلان