مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-11حوادث

کشف 463 کیلو تریاک در شرق فارس


فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 463 کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس در شهرستان نی ریز خبر داد و گفت: این میزان موادمخدر طی عملیات ضربتی از 2 خودرو کشف شده است.

- سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی گفت: در این عملیات، ماموران پس از شناسایی 2 خودروی زانتیا و مزدا حال مواد مخدر، به رانندگان دستور ایست دادند اما سرنشینان بدون توجه به دستور پلیس، متواری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، وی گفت: بعد از طی مسافتی این خودروها متوقف شده و سه قاچاقچی دستگیر و از آنان 463 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رفع تصرف 600 هکتار اراضی ملی فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از رفع تصرف 600 هکتار اراضی ملی و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز جاده جدید صدرا-باجگاه در راستای اجرای دستور مقام قضایی خبر داد.

حبیبی گفت: این اقدام با حضور نماینده دادستان، شرکت عمران شهر صدرا و اداره اوقاف و در محور جاده صدرا به باجگاه انجام شده است.

او با رد ادعاهای مطرح شده در یک کلیپ مبنی بر ضرب و شتم افراد و تخریب ساخت و ساز و چادر عشایر توسط نیروی انتظامی، گفت: این محل اراضی ملی تصرف شده بود و در مورد لزوم رفع تصرف بارها از طریق نهادهای دولتی به افراد منفعت طلب تذکر داده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 463 کیلو تریاک در شرق فارس

کشف 463 کیلو تریاک در شرق فارس