مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-11اقتصادي

صدور مجوز استخراج 74 هزار تن ماده معدنی در یزد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صدور مجوز استخراج 74 هزار تن ماده معدنی با سرمایه گذاری 21 میلیارد ریال در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صدور مجوز استخراج 74 هزار تن ماده معدنی با سرمایه گذاری 21 میلیارد ریال در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی در این باره تصریح کرد: در مدت یاد شده تعداد چهار فقره گواهی کشف با سرمایه گذاری 8 هزار و 472 میلیون ریال نیز صادر شد.

وی اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد 8 فقره پروانه بهره برداری معدن نیز با ظرفیت استخراج 74 هزار تن و ذخیره 538 هزار تن صادر شد.

علمدار یزدی افزود: پروانه های بهره برداری صادر شده در سه ماهه اول سال با سرمایه گذاری 21 هزار و 370میلیون ریال زمینه اشتغال 32 نفر را ایجاد کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه از تعداد 726 فقره جواز تاسیس طی این مدت در استان نیز خبر داد و گفت: در این مدت تعداد 726 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 567 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 12 هزار و 831 نفر در استان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمداری یزدی در پایان اظهار کرد: تعداد مجوزهای طرح های صنعتی صادره استان طی این مدت در مقایسه با مدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز استخراج 74 هزار تن ماده معدنی در یزد

صدور مجوز استخراج 74 هزار تن ماده معدنی در یزد