مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-11سياسي

مسئولان آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین گام بر دارند


رییس مجمع نمایندگان استان تهران سند تحول بنیادین را نقشه راه وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت شفاف در راستای اجرای این سند گام بر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان تهران در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران، با تاکید بر مسئله آموزش و پرورش بر تکریم مقام معلم تاکید کرد و گفت: وظیفه همه مسئولین کشور در هر دستگاه و نهادی، تکریم مقام و جایگاه معلم است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر وابسته بودن همه مسائل کشور به آموزش و پرورش گفت: حل مشکلات معیشت مردم، توسعه علمی کشور، پیشرفت تولیدات کشاورزی و پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان به مسئله آموزش و پرورش وابسته است.

وی در ادامه سند تحول بنیادین را نقشه راه وزارت آموزش و پرورش دانست و افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت شفاف در راستای اجرای این سند گام بر دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیرکاربری بودن دروس و محتوا آموزشی بر پیوند نظر و عمل تاکید داشته و در این بستر معلم را مهم ترین رکن آموزش و پرورش که می تواند مصلح برنامه درسی نیز باشد، دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین گام بر دارند

مسئولان آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین گام بر دارند