مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-11اقتصادي

معاون عمرانی استاندار خوزستان در آیینه حرف درمانی


کمبود منابع مالی تنها معضل شهرهای خوزستان نیست و بسیاری از مشکلات زیرساختی با جایگزینی هماهنگی بین بخشی به جای حرف درمانی، امکان برطرف شدن دارند.

- علی لاریزاده؛ تعداد شهرهای استان خوزستان در حالی رو به افزایش است و به عدد 78 رسیده که قریب به اتفاق آنها فاقد شاخص های اولیه شهرسازی هستند.

بسیاری از شهرداری ها به علت حواشی مربوط به شوراها در بلاتکلیفی به سر میبرند و یا آنکه بدون هیچ برنامه و پروژه خاصی، دچار روزمرگی شده اند که ضعف مدیریت جامع و نظارت لازم بر شهرداری ها توسط استانداری خوزستان کاملا محسوس است.

معاونعمرانی استاندار خوزستان اگر چه درخصوص مدیریت شهری هر از چندگاهی در رسانه ها به حرف هایی می زند و از این و آن انتقاد می کند که در بخش قابل توجهی از مسائل و معضلات استان خودش مخاطب بایدهای ذکر شده است.

شهر کوت عبدالله را شاید بتوان برای نمونه مورد کنکاش قرار داد که شورای آن برای مدتها بلاتکلیف بود و در نهایت در  واپسین روزهای سال 98 منحل شد و از آن روز تاکنون غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و معاونت عمرانی از انتخاب شهردار جدید عاجز بوده اند در حالی که مردم این شهر فارغ از جنجال های سیاسی انتخاب شهردار، با فقدان حداقل خدمات شهری مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار خوزستان در آیینه حرف درمانی

معاون عمرانی استاندار خوزستان در آیینه حرف درمانی