مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11اقتصادي

شانه تخم مرغ را بیشتر از 20 هزار تومان نخرید!


سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که با تصمیم امروز سازمان تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مغازه 11 هزار تومان و هر شانه کمتر از 20 هزار تومان تعیین شد.

- سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که با تصمیم امروز سازمان تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مغازه 11 هزار تومان و هر شانه کمتر از 20 هزار تومان تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا کلامی در ارتباط اینترنتی با شبکه خبر صدا و سیما گفت: با توجه به اینکه قیمت درب مرغداری تعدیل شده، از همه سازمان های صنعت، معدن و تجارت (صمت)، بازرسی اصناف و تعزیرات خواهش می کنیم با تمام توان با هر گونه افزایش قیمت و گران فروشی در سطح عرضه به شدت برخورد کنند.

وی قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ فله ای را 11 هزار تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ را 19 هزار و 200 تومان برای مصرف کننده عنوان کرد و گفت: ممکن است قیمت برخی انواع تخم مرغ های لوکس با بسته بندی ها و برندهای متفاوت ممکن است فرق داشته باشد، اما تخم مرغی که دهک های مختلف درآمدی از آن استفاده می کنند تخم مرغ شانه ای است و مردم باید از آن اطلاع داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول بر اساس وزن هر شانه تخم مرغ که ممکن است 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانه تخم مرغ را بیشتر از 20 هزار تومان نخرید!

شانه تخم مرغ را بیشتر از 20 هزار تومان نخرید!