مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-11پزشكي

بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریورماه افتتاح می شود


سرپرست معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به ضرورت توسعه بهداشت و درمان در همه جوانب، بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریورماه افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ساری زاده ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک، اظهار کرد: اندیمشک یکی از شهرهای کم برخوردار در حوزه زیرساخت های بهداشت و درمان است.

وی افزود: در حوزه تأمین و تخصیص اعتبارات در شهرستان اندیمشک نامهربانی در گذشته انجام شده است که این امر با توجه به پروژه های در حال اجرا تا حدی جبران می شود.

معاون دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: ضرورت بهداشت و درمان در توسعه همه جانبه از فاکتورهای مهم بوده است و باید برای دست یابی به شرایط مناسب تلاش شود.

وی افزود: وضعیت استان خوزستان در حوزه بیماری ویروس کرونا با توجه به تلاش های انجام شده این بیماری در استان در حال کنترل است.

ساری زاده تصریح کرد: اندیمشک با توجه به جمعیت نزدیک به 200 هزار نفری و موقعیت استان خوزستان به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان و با توجه به نزدیکی پاییز و احتمال افزایش بیماران کرونایی باید در حوزه تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی اندیمشک به عنوان اولویتی مهم اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریورماه افتتاح می شود

بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریورماه افتتاح می شود