مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-11سياسي

تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی در جذب سرمایه گذاری است


نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی امور و رفع موانع تولید و تامین زیرساخت با هزینه های ارزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله عباسپور در جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین برای بررسی مشکلات کم آبی و انرژی که روز شنبه در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر برای تأمین برق شهرک های صنعتی مشکل داریم و اگر نیازها تأمین نشود سرمایه گذاران از حضور در استان پشیمان می شوند.

وی اضافه کرد: چند سالی است رهبر انقلاب هر سال موضوع اقتصاد و تولید را به عنوان شعار سال تعیین کردند تا توجه مسئولان بیشتر شود اما همچنان موانع تولید زیاد است.

نماینده بویین زهر ا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر چند مدیران تعهد می دهند ولی سرمایه گذار که با موانع روبرو می شود پشیمان شده و از استان می رود که این مشکل باید برطرف شود.

وی اظهار داشت: در شرایط تشدید تحریم ها که از سوی دشمنان هوشمندانه و فلج کننده طراحی شده تا به جمهوری اسلامی آسیب برسانند ما باید حرکت جهادی کنیم و به فرار سرمایه دامن نزنیم.

عباسپور بیان کرد: بر اساس قانون خدمات کشوری در مجلس تصویب کردیم تا زیرساخت ها تا جلوی درب شهرک های صنعتی تأمین شود اما امروز برای تأمین برق در یک شهرک صنعتی درخواست 12 میلیارد تومان شده که هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی در جذب سرمایه گذاری است

تحقق جهش تولید نیازمند روان سازی در جذب سرمایه گذاری است