مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-11فناوري

جریمه دو میلیارد تومانی در انتظار اپراتورهاست


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش قیمت بسته های اینترنت دو اپراتور عمده بازار گفت: اپراتورها برخلاف مصوبات رگولاتوری عمل کردند و باید قیمت را به شرایط قبل بازگردانند و اگر این کار را نکردند جریمه نقدی دو میلیارد تومانی در انتظار آنهاست.

- رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش قیمت بسته های اینترنت دو اپراتور عمده بازار گفت: اپراتورها برخلاف مصوبات رگولاتوری عمل کردند و باید قیمت را به شرایط قبل بازگردانند و اگر این کار را نکردند جریمه نقدی دو میلیارد تومانی در انتظار آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و اعتراض کردند.

این موضوع منجر به واکنش حسین فلاح جوشقانی -رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- شد که اعلام کرد بالابردن قیمت اینترنت همراه بدون هماهنگی با رگولاتوری .

در این راستا و به نقل از وزارت ارتباطات، فلاح جوشقانی با بیان اینکه تعریفی در بازار به نام اپراتور مسلط وجود دارد که می تواند بازار را در اختیار بگیرد، گفت: اگر اپراتوری بیش از 50 درصد سهم بازار را در اختیار داشته باشد، اپراتور مسلط است که هر دو اپراتور اول و دوم اپراتور مسلط بازار هستند و حالا هر دو اپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه دو میلیارد تومانی در انتظار اپراتورهاست

جریمه دو میلیارد تومانی در انتظار اپراتورهاست