مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11حوادث

کشف 160 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف 6 هزار و 360 دستگاه ضبط صوت قاچاق به ارزش 160 میلیارد ریال در یکی از انبارهای جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه وانت سواری مقادیر قابل توجهی ضبط صوت قاچاق را حمل و در سطح شهر تهران توزیع می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته خودرو متهم در حوالی شهر ری شناسایی شد، گفت: با هماهنگی قضایی خودرو مورد نظر توقیف و راننده آن نیز برای تحقیقات پلیسی به این معاونت انتقال یافت.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های اولیه اظهار داشت با همکاری مالک انباری در محدوده شهرک احمد آباد کهریزک مقداری کالای قاچاق در آن مکان جمع آوری و سپس با استفاده از همین وسیله نقلیه در سطح شهر آن را توزیع می کنم.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، هویت مالک انباری شناسایی شد، گفت: با دستور قضایی بلافاصله اکیپی از مأموران این معاونت به نشانی انبار اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن 6 هزار و 360 دستگاه انواع ضبط صوتی خارجی فاقد مجوز گمرکی را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 160 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

کشف 160 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت