مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-11فرهنگي

فرهنگسراها خالی از مخاطبان تئاتر


با وجود اینکه تعداد زیادی از آمفی تئاترهای فرهنگسراها این روزها بازگشایی شده و آماده پذیرایی مخاطبان با رعایت همه پروتکل های بهداشتی است، اما باز هم خالی از مخاطب مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، این روزها شاهد هستیم که پس از گذشت پنج ماه از شیوع کرونا در کشور ما و نزدیک به چهار ماه تعطیلی سالن های فرهنگی و هنری کشور که از جمله سالن های تئاتر را نیز در بر می گیرد، هنوز هم تئاتر آن رونق و تب و تاب قبل را ندارد.

بهرحال این مسلم است و پیش بینی هم میشد که مردم اعتماد کافی برای حضور خود و فرزندانشان را هنوز برای ورود به سالن های سر بسته پیدا نکرده و نمی کنند اما چیزی که مهم است اینکه موج دوم کرونا خیلی زودتر از پیش بینی پاییز امسال گریبان ما را در تهران و دیگر شهرها گرفت.

این روزها سالن های تئاتر باز است اما در واقع مخاطب آنچنانی ندارد با توجه به پروتکل 50 درصدی بازگشایی سالن ها خیلی هم نمی توانیم انتظاری بیش از این از تئاتر داشته باشیم.

یکی از بخش های تئاتری ، آمفی تئاترهای سازمان فرهنگی و هنری در داخل فرهنگسراها است که این روزها بسیاری از آنها بازگشایی و مجوز اجرای نمایش هایی هم دارند اما واقعیت این است که مخاطب ندارند! شنیده ها حاکی از این است که به استثنای سالن سینما تراس چاپلین فرهنگسرای بهمن هیچ یک از سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسراها خالی از مخاطبان تئاتر

فرهنگسراها خالی از مخاطبان تئاتر