مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-11حوادث

حفاران غیرمجاز در عملیات پلیس ساوه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری سه حفار غیرمجاز در بیابان های اطراف این شهرستان و کشف تعدادی از وسایل حفاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور تعدادی از حفاران با یک دستگاه خودروی کامیونت در بیابان های اطراف شهرستان به منظور حفاری و کشف اشیا عتیقه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی، مأموران قبل از اینکه حفاران فرصت فرار داشته باشند، در عملیاتی خودروی حفاران را توقیف و آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف تعدادی از وسایل حفاری از قبیل موتور، چکش و شوک برقی و پنج عدد دینامیت دست ساز در بازرسی از خودروی حفاران خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی مأموران بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیای گران قیمت باستانی و عتیقه در این محل را داشته اند.

وی با تاکید بر این مهم که نیروی انتظامی هرگز اجازه حفاری غیرمجاز و به تاراج بردن آثار تاریخی و فرهنگی کشورمان را به افراد سودجو و قانون گریز نخواهد داد، افزود: سه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاران غیرمجاز در عملیات پلیس ساوه دستگیر شدند

حفاران غیرمجاز در عملیات پلیس ساوه دستگیر شدند