مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-11حوادث

دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در زنجان


دو کلاهبردار میلیاردی که در فضای مجازی از هزار نفر کلاهبرداری کرده بودند، در زنجان دستگیر شدند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: دو کلاهبردار میلیاردی که در فضای مجازی از هزار نفر کلاهبرداری کرده بودند، در زنجان دستگیر شدند.

سردار رحیم جهانبخش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری دو کلاهبردار میلیاردی در زنجان، اظهار کرد: پی وصول شکواییه ای مبنی بر کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی از هزار نفر کلاهبرداری کرده بودند، افزود: ماموران پس از شناسایی متهمان در یکی از استان های همجوار، با اخذ نیابت قضایی به محل سکونت آنان اعزام و هر دو متهم را دستگیر کردند.

این مسئول با بیان اینکه پس از دستگیری متهمان و در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهمان به این شیوه از هزار نفر با درخواست واریز وجه به نام افراد دیگر بیش از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: به شهروندان زنجانی توصیه می کنم تماس های تلفنی که از آن ها درخواست مراجعه به دستگاه های خودپرداز می کنند، توجه نکرده و موضوع را سریع به پلیس فت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در زنجان

دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در زنجان